HEMKLICKAT


Har klickat hem min nyårsblåsa nu, vart en söt svart klänning som jag kan ha på ny år och piffa till den med lite smycken men även ut på krogen eller på släktmiddagar. Gillas. Har även klickat hem en present till min man från H&M´s hemsida, köpte lite saker hem, lakan, örngott och liknande, köpte basic linnen till mig själv, 2 vita och 2 svarta, 1 par svarta skinnbyxor, jeans skjorta och nagellack. Klickade även hem 2 tröjor från Gina. Fan vad nice och fylla på garderoben lite nu när jag städat ut den. Sen så har jag lovat mig själv att det inte blir någon mer shopping för nu gäller det att samla pengar för shopping i Vietnam och även min *****operation. Blir alltid så glad när jag shoppar. Åh så bra det där kändes. Bjuder på ett litet snabbt collage jag slängt ihop men några av de saker jag köpt.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback