Hur fixar jag så fina lockar i mitt hår?


Har fått många frågor hur jag lockar mitt hår. Finns 3 sätt jag använder mig av men för det mästa är det plattången som gäller. Det första är inte borta ut håret när jag kommit ut ur duschen och låta de torka då är det vågit, brukar stoppa i 6 st värmespolar ddagen efter, 4 i underhåret och en var sin vid luggen så jag vrider den utåt. klart. Det andra sättet är att jag använder mig av 3 olika tony and guy borsar, rundade i olika storlekar, 22, 16 och 8  och fönar så att topparna blir rundade, obs kom ihåg åt olika håll! Men det vanligase sätet är som sagt nr 3. Använder mig av en plattång från björn axen, har den på 180 grader och lockar det. Lägger in en video på en annan tjej jag hittat på youtube som gör exakt som mig, förutom att hon har längre hår dvs större yta att jobba på.

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback