Filidutter?....


Dagen har jag spenderat med Johanna, ytters trevligt hade vi! :D hahah Vi köpte godis(filidutter heter de) hahah hur sött namn är inte det? Mucho goda när jag väl hade lärt mig hur man skall äta de! :D Åt pizza med hennes papi som är typ hur snäll som hellst. Vi låg och kollade på film och bara umgicks. Som vanligt dårå :)
Igår var vi på Lion under kvällen, sedan berns och efter det drog jag och Jimmie hem till mamma och sov. Jag passade på att ta med mig alla viktiga papper från henne, vattna blommor och fixa undan posten lite.

Nu skall jag hopp i säng, imorgon har vi en lååång dag framför oss!




CIAO

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback