lördag


Gårdagen bestod av massa massa stress för mig, men nu är allt iaf fixat i stort sett. Vi skall bara till Mcdonalds på måndag och få titta på filmen från övervakningskamerorna. Detta måste fan lösa sig. Efter skolan drog jag och Amandad på stan och chillade. Sedan mötte jag upp andra Amanda(Ericksson) vi Odenplan och vi drog till Lion och chillade. Jimmie och Johanna kom senare och vi partade för fullt igår... Fan. kolladde mitt konto nyss, och de känns fan inte bra.... spenderadde 500 kr igår. och i onsdags gickdet åt 700. Men men, idag jobbar jag så det kommer rulla in pengar och jag skall få tillbaka lite pengar av min man för alla taxi resor! :)


Nu ska jag städa lite hemma, vi hörs

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback