TRÖTT CHEEEY


Kvällen började på Lion bar, med lite sällskap, seadn rörde sig mina vänner med så kom Verro och Markus som två räddare i nöden. Vi fick skjuts av de till BERNS där vi sedan mötte upp Klara och Thilde och massa andra. Kvällen slutade ganska bra för Jimmie(han var fettttt full) själv hade jag shottat tequila, druckit 8 olika drinkar och var lite halvt lullig, om jag ens var det. ni kan nog tänka er hur kul jag hade med alla fyllon, Klara var ju inte så nykter hon heller! Men duktig som hon är partade hon hela natten och kom till skolan ändå! GOOD GIRL!

Nä nu ska jag ta en macka eller något och sedan kicka mig själv i röven så jag kan sätta mig och plugga.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback