Kyckling,spenat och sallad


Kom hem inte så länge sen från gymmet, har ångest. Jag har fuskat. Åt nyss en godis, vissa av er tänker nu men herre gud kvinna en godis? Men för mig är det en godis för mycket, har jag lovat mig själv att sluta äta godis och försöka bekämpa mitt godis sug och jag ska fan klara det.  Maten är serverad. Blir kycklig med örter och vitlök, med spenat som är blandad med en halv feta, sallad som bestod ut av gruka, tomater, rödlök, halv avokado samt ruccola sallad, och ett stort glas citronvatten!
Ett jätte bra tips för er som vill undvika att få celluliter eller som har. Drick massa vatten med citron! :) Hjälper väldigt mycket! :D

Som ni kanske ser på bilden nedan har jag redan tagit en tugga av spenaten, kunde inte hålla mig. Var vrålhungrig efter gymmet.



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Emmet

Har du fler tips på hur man blir av med celluliter eller bristningar? Bra blogg :)

2011-01-04 23:10:13

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback