Onsdag


Idag har jag spedderat min dag med min man, vi åkte in till stan och han köpte en system kamera! NICE! Canin EOS 550D vart det. Efter det åt jag och min man på Vapiano och så vart det bio. VI såg megamind, dock var jag så trött och sliten så jag somnade till i mitten av filmen, men Jimmie gillade den som fan iaf. Får väl tro på honom att den var bra I guess. Nu ska jag lägga mig i sängen, för img börjar en ny dag, med skola, fika med min låtsas mamma(plus lite julklapps utdelning), tandläkare och sedan sitta barnvakt med lill sis!

God natt


min jätte mumsiga pasta med salami,ruccola, pinjanötter, ricottaost och vitt vin! :)


baby på vapiano


jag


Dags för megamind 3D


min taggade pojkvän! Han älskar barnfilmer! :D


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback