The City


Dagen har i stort sätt spederats med Natalia. Vi har varit och ätit, tagit en fika, åkt rutn i Samans bild och sjungit med alla låtar allt vi orkar på högsta volym. Mer sådana dagar tack! Jag har verkligen saknat min vän Natalia och det bästa av allt, att jag sov bara 5 timmar i natt, igår vart det en lång utgång, Lion,Magenta,Entourage,efetrfester hit och dit och så hamnade man hemma kl 5. Vart väckt strax innan 10 "Älskling, vi ska upp och gymma nu" NEJ! det var allt Jimmie fick tillbaka, han åkte nämlige hem igår runt 22 för att just vara pigg på morgonen dock tänkte han ej på att jag varit ute och festat som fan! :D
Natalia hade sovit ungefär 3 h inatt så vi satt och skrattade åt allt! CUPCAKE! SUGAR? äsh men fy fan vad kul jag har haft idag!

lägger upp lite bilder från idag! :)








Kommentarer
GUEVACCI

okej, den var snygg =)

2011-01-07 06:40:40
URL: http://guevacci.blogg.se/
Natalia

Tack för igår vännen! Ge mig flera såna dagar <3

2011-01-07 11:41:45

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback