Time for workout


Tvätten är avklarad, jag och Jimmie åt lite ägg till frukost och skinka. en halv avokado och en halv tomat var. Ganska okey frukost och jag känner mig väldigt mätt, soft! Vi har även städat i hela lägenheten idag så jag känner ganska mycket värk i ryggen, är ju väldigt känslig runt svanskotan då jag fick en liten spricka i den när jag var 12.
Har bestämmt mig för att lägga upp lite kläder idag på bloggen, så ikväll blir det en bloppis!
Jag lägger även upp lite killkläder, då Jimmie vill bli av med lite av sina kläder också!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

att äta vegetariskt är mitt bästa knep. Jag har gått ner åtta kilo sedan jag blev vegetarian. Ett annat tips är matdagboken.se. Kika :D

2011-01-04 17:22:53
URL: http://lorissalovebomb.se
MADDES

vad tränar du?

2011-01-04 18:46:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback