God morgon!


Fy fan vad hemskt det känns att skriva det klockan 15.15. Usch. Det ända jag kan skylla på är att jag och Jimmie hade svårt och sova och vi somnade vid halv 9. Så kan det bli ibland. Dagens pla idag är att gå ut och power walka, med Jimmie om något skulle hända med mig, har trots allt varit svag de senaste dagarna, och så ska vi även tvätta och förbereda de saker vi vill ha med oss till Polen. Imorgon ska jag hämta resväska hos mamma och då ska allt packas ner! Den första veckan vet jag inte hur det kommer vara med mitt bloggande men jag ska försöka slänga iväg något inlägg då och då.

Nu är det dags för ett stort glas citronvatten och ett kokt ägg! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback