Söndag


Hejsan people, har inte haft tid att blogga så mycket då jag har legat på stranden sen klockan 10 idag och jag var för trött att slänga iväg ett inlägg i morse. Jimmie och jag är nu uppe på rummet och drog en varsin bajs efter den asgoda frukosten. Lite onyttig men what ever... Pannkakorna är super goda här i Polski, grädde och choklad sås till sitter inte fel va?! :) Snart ska vi ner till stranden igen och chilla lite. En sak kan jag verkligen inte fatta... Alla är brunhåriga i min familj (naturligt, jag är ju blond) och alla har sjukt bra pigment och är ganska mörka i hyn, nej men då kommer jag och är platina blond och är helt vit fast det är jag som ligger och pressar mest och smörjer in mig med kokos olja och alla andra använder solskyddsfaktor. Come on? Är jag adopterad?! :S Känns as skummt men men, jag är röd som en tomat och alla andra är negers, även Jimmie som har super bra pigment! KULT!
 Nu ska vi, läs jag, ut och pressa! CIAO






/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback