Söndag


Idag mår jag värre än någonsin, jag harinte mått så dåligt efter min 18 års dag, lika så student. Igår vart det nog liiiiite för mkt dricka! Usch. Aja, jag var precis nere i postboxen! Najs, mina pills har kommit, idag är det invägning och nu ska vi se hur mkt jag går ner. Till det blir det en power walk på minst en 1 h var annan dag! Ibland blir det kanske lite mer sällan men nu ska jag fan kötta. Om 19 dagar åker jag till Polen och då måste jag få plats i min klänning jag ska ha på bröllopet! Annars då, inga planer idag. Ska kanske träffa Leo och jobb snacka lite! :)
Tittade precis på min mobil, fan jag tog inte en ända bild igår. Fan vad jag suger!

Hörs lite senare, måste hoppa in i duschen och frescha upp mig lite!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback