Fotboll, korv och stort glas möjk!


Nej rubriken stämmer inte in på mig utan på min man. Jag sitter och klickar runt på bloggar, fixar lite ordning och reda på lion bar gruppen och så!  Annars? HAr provat ca 1780747400 klänningar idag. Har gått in i varje butik på NK, alla butiker på Åhlens, gallerian, sturegallerian och massa andra butiker! Hittade jag något? NEEEEEEJ! Kult. Åkte sedan till Aba mötte min älskade Johanna och åt pizza. Efter 8 h på stan förtjänade jag någon mat! Fy fan vad jag provade. Sedan gick jag uppt till Johanna och provade lite klänningar hos henne. Jag spyr på klänningar, vill inte se några! Imorgon har jag en super lång dag framför mig, ska till Haninge så jag är där till 08.30. Imorgon ska jag skriva fakturor, skicka ut offerter och så. Måste hjälpa pappa lite, tycker han förtjänar en ledig dag. Han är så stressad hela tiden och jag behöver pengar! Bra deal. Efter det bär det av till Sofia som ska ha tjejmiddag då hon fyller år på söndag men denna dag sitter hon på ett plan på väg till Rodhos. Och efter Fias middag ska jag hem till Tom och festa! :) Nice! Är fan taggad!

Nu ska jag duscha och sova!








/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback