Tessan!


Hahaha som ni vet så satt jag får 2 dagar sedan med min söta granne Tess på ballen och "drack" vin. Läs, Hon drack jag tittade på och plågade mig själv för att få ner ett glas. Hahaha Är jag inte sugen på sprit så är jag inte... Men i alla fall det jag tänkte blogga om är att vi satt och snackade om många brudar som viker ut sig och hon konstanterade att alla är fula i nyllet men har de sillisar får de ändå tusen like:s på bilderna på facebook. Där av gör vi ett litet test. Vad tycker ni om Tess?





/Anja Dymkowska


Kommentarer
Dave

Omg otroligt jäkla sööt tjej! Geez sillis or not,Bella facia liksom! Har hon fräknar e ja såld ;)

Xx

Hälsa ! Haha,Komarek

2011-06-07 23:09:29

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback