Gud så irriterad man ska behöva bli...


Är så trött på Alexandra aka Kissie. Varför går du runt och myttar så extremt mycket och varför snor du bilder från min blogg HELA TIDEN. Ta egna för fan! Eller skriv att du lånar, fan vet jag. Och sluta mytta ihop en story att du har fått skickade skal hem till dig och att du ska lotta ut de. Det stämmer inte gumman!!!!!!!
 Unique cover UF har inte skickat de där skalen till dig!
Usch så arg jag blir. Här har ni ett bevis på att Alexandra snott bilderna från mig! Kolla bara datum på inläggen... Hmmm lite konstigt att hon har just EXAKT samma bild!?

Länk till mitt inlägg HÄR

Länk till KISSIES inlägg HÄR


mer exempel på skal de säljer






/Anja Dymkowska



Kommentarer
Hörru!

Är du dum? Det är inte alls samma bild ni har på era bilder!?

Det kanske är du som ska sluta mytta.

2011-03-19 10:57:08
heidikr

du har ju rätt! exakt samma bilder! enda skillnaden är att kissie har sättit ut dem på bloggen EFTER dig! så du har i alla fall inte kopierat dem av henne ! kommentera på min blogg någon om jag har fel

2011-03-19 19:08:29
URL: http://heidikr.blogg.se/
SJK

Kanske kan det vara så att hon har skalen, men inte har tagit någon bild på dem bara, och helt enkelt lånade bilderna av dig? Kan det vara så simpelt? Och kan man kanske hålla detta på en nivå där man inte hånar varandra?



God lycka!



SJK

2011-03-19 19:13:48
URL: http://sarajardim.blogg.se/
Fia

Du vet väl att det är olagligt att sno bilder av andra? Så om du är upphovsman till dessa bilder och Kissie snor dem har du rätt att fakturera henne för bildstöd, utebliven publicering av namn på fotograf och så vidare. Kanske svårt om man är privatperson förstås, men det är faktiskt inte tillåtet att sno andras bilder så där. Bara så du vet. :)

2011-03-20 14:27:29
kimberly baby johansson

hur mkt kostar de rosa bling skalet

och de med pärlor typ :)) ?

2011-03-20 19:06:25
URL: http://kjjohansson.blogg.se/
Anonym

kissie har ju beviset hon har ju gjort ett video inlägg där alla hennes skal är så den är kissie som har dom och inte du!

2011-03-21 14:29:26

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback