"Att förändra sin verklighet"


"Man måste fråga sig själv ibland, är jag nöjd med min verklighet? Är jag nöjd med mitt liv som det är just nu?
Om inte, vilka faktorer kan jag isånnafall påverka? För de opåverkbara får vi anpassa oss efter.

Det kommer aldrig vara lätt att förändra något, att bryta sina mönster och rutiner.

Men om du känner att det finns något i just ditt liv som du kan och vill förändra, ge allt för det då.

Vare sig det handlar om att gå ner 5 kg eller att byta jobb, våga ta steget, för du kommer att växa som människa när du inser att du faktiskt har förändrat din livssituation.


Fråga om hjälp,
oftast handlar rädsla om okunskap.

Tro på er själva och eran egna kraft att förändra."


Snodde denna text från Sebastian Pisanos blogg, min fd. granne i Vega. Han har startat en blogg om träning, kost m.m. Kika in på den. Han ger verkligen grymma tips! Ska utnyttja hans blogg lite så jag kan tappa i vikt! :) Klicka på bilden för att komma till Sebbes blogg!



/Anja Dymkowska


Kommentarer
maggan

det värsta för mig är ryggen. Jag har ständigt ont i ryggen. Om du vill göra något med dina bröst är det i så fall ett lyft så att den överflödiga huden försvinner. Sen får du ju tänka på att när du går ner i vikt så kommer dina bröst se större ut.



jag tycker det är onödigt att spendera pengar på skönhetsoperationer. spendera pengarna på gryma träningskläder istället och sen superfina kläder som du känner dig bekväm i. storleken på dina bröst är en sån bagatell. jag har alltid varit emot skönhetsingrepp. Däremot om man har typ sjukt stora och vill göra mindre så suportrar jag det då jag själv vill göra det, men förstoring tycker jag bara är ett jävla slöseri med pengar

2011-05-01 20:43:14
URL: http://stepien.blogg.se/
maggan

okej! jag har MYCKET större titts än vad din mamma hade om vi säger så.



skit i vågen. mät dig med måttband istället. skit helt i kolhydrater i 1v ska du se att du ser skillnad också

2011-05-01 21:00:45
URL: http://stepien.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback