Jag älskar & saknar dig!


Att du inte skäms över ditt beteende, att du håller huvudet högt och låtsas som ingenting hänt gör att jag har lust at ge dig en rejäl käftsmäll. Vakna upp innan det är försent. Vakna upp innan du förlorat alla! Du kan inte ens ta disskutionen. "Jag vill inte att du ska komma till mig och prata om detta, det jag är ute efter är att hon ska visa intresse men det gör hon ej." Du är så jävla feg, du smiter från problem, du smiter ifrån allt. Och nu tycker du säkert att jag är världens sämsta "vän", men vet du vad? Jag är den ända som orkar sätta ner foten och påpeka at det räcker nu. Jag tänker inte hålla dörren öppen länge till, face the truth! Du har förlorat många, det skrämmer dig säkert, men gör du inget åt saken nu kommer du förlora fler. Jag har lärt mig av mina egna misstag, mina vänner gav mig en chans när jag vart lämnad. Inte för at vara sådan"Jag hoppas en dag att du lämnar henne så hon vänder sig till mig men då ska jag inte svara i telefon i flera dagar, ignorera allt hon skriver och sedan smsa efter en vecka, jag har inte ett ända missat samtal, sms eller något.(men innerst inne har jag bara klickat bort allt)" Nu har jag skrivit av mig om hur jag känner för dig men en sak ska du veta, jag skriver detta och är så arg och förbannad på dig just nu bara för att jag älskar dig och saknar dig. Bara för att du gjort mig ledsen oc besviken, bara för att du har fått mig att känna mig bortglömd och ignorerad.

Killar kan du byta som underkläder men jag som är din "vän" kommer inte låtas behandlas så.
Jag tänker inte finnas där när det passar dig!

lyssna på låten och ta åt dig, dörren är fortfarande öppen

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-04 16:18:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback