Contagion


Hello darlings. Japp som ni klanske har sett så har min blogg blivit rapead av Bilal och Reza. Haha, alltid kul med gäst bloggar, jag har även ett videoinlägg som Reza är med på som han ville spela in till min blogg, men det får komma upp imorgon i så fall. Jag kom hem för ungefär 2 h sedan från bio mys med min fina Ann, Bilal och Jad. Jad var sneeel hest och skjutsade hem mig. Satt och skrattade massa inne på bion, vi såg filmen contagion. Den får 3/5 toasters. Inte en film som är värd att se på bio, en typisk ladda ner film. Filmen handlade om ett slags virus som spred sig i hela världen. Thats it. Typ hur man ska bota det oc var de kom ifrån. Ah, den var ju inte så bra. Men här har ni lite bilder från idag :)











/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback