I-landsproblem...


Okey mina fina läsare, tänkte involvera er ltie här i min blogg samtidigt som ni får hjälpa mig lite. Jag har världens dilemma, jag vet inte vad jag ska ha på mig på nyår. Tänkte slänga upp lite alternativ här åt er. Så får ni rösta på vilken klänning ni tror skulle passa mig bäst. Ärligt talat är jag mest sugen på långklänningen, men jag har även en bild i huvudet att ha en axelbandslös sk. little black dress och ett fett halsband och fina skor. Vad tror ni? Kika på bilderna, fundera över min vision och kommentera






/Anja Dymkowska


Kommentarer
jessica nielsen

jag älskade tredje klänningen nertill men inte upptill. jag säger 2a för det är anja. och något jag sen kan låna hahaha. driver nej men 2an gumman!

2011-11-21 19:47:25
URL: http://helhetsbild.blogg.se/
Anonym

Vart kommer de från? Alla snygga!!

2011-11-21 21:51:45

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback