15 oktober 2011


God eftermiddag mina fina. Fan vad jag är trött, vaknade vid 12 men är fortfarande helt slut, känns som om min kropp verkligen måste ha rehab i helgen. Vi får se om jag orkar jobba idag. Jag ska iaf lägga mig i sängen och kolla på Idol repris, Jimmie håller på att duscha och springa runt i lägenheten och hetsa för han är stressad. Mannen min ska nämligen jobba. Kuligt. Vad fan ska jag hitta på idag då? Jo jag ska nog åka till stan och försöka hitta nya jeans och så ska jag gå till guldfynd och använda mitt presentkort där. Har hittat två super fina armband där. Vet ej ännu vilket jag ska ta, ni får mer än gärna kommentera och hjälpa mig vilket ni tycker är finast :)







Kommentarer
Karolka

cudowne !! szczególnie ta z serduchem <3

2011-10-17 17:36:32

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback