Arg som fan!


Har fått ett samtal från fitt O´Lerays att vi måste tillbaka i garderoben och strukturera om hela skiten. När vi kom dit hängde alla galjar huller om buller ingen hängde i nummer ordning så ni kan ju tänka er hur lätt det var att hitta alla jackor och så... Men iaf, personalen där hade blockat halva garderoben så vi kunde inte göra oss av med alla galjar så vi slängde allt på golvet. Och igår sa personalen att det var helt okey, idag måste vi trdlgen tillbaka och städa hela garderoben. Jimmie är helt slut efter bara 2,5 timmars sömn i natt så Lucinda ställer upp för en slant och hjälper mig. Usch så frustrerad jag är. Aja nu måste jag börja sminka mig och byta om.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback