Du kände dig bortglömd och ersatt. Jag känner mig bortglömd och ersatt för tillfället. Är vi kvitt nu?


Usch blir arg och irriterad, men det är väl sådant men får ta. Aja rubriken får väl säga sitt, och du vet vem du är! Detta kommer jag ta upp på vårat nästa "vänskapssamtal".  Hahaa känns som om jag och mina vänner bör gå terapi. Men ifs, det är bra at vi har ärliga samtal mellan varandra. Men iaf, jag skiter i folks åsikter och bitterhet och dumma frågor coh fan vet jag. Jag gör vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Passar det ej, then get a hell out of my life. Ingen styr och ställer i mitt liv förutom mig själv och mina föräldrar. De är de ända två personerna jag kan tillåta styra i mitt liv. Mina vänner kan få ge mig råd, thats it. Aja, orkar inte avsluta kvällen med dåliga miner pga andras bitterhet och så. Men om vi ska vara sådana then fine. Jag orkar inte gå runt och vara bitter. Det finns något som kallas "att kunna förlåta och att vela bli förlåten".



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback