Men what a fuck?


Måste då säga att det där sved till men
ändå vart jag lite lättad. Då vet jag liksom hur det ligger till... Bara för att man inte träffats på 5 dagar så är det sk. "kapitlet" slut. Mycket märkligt, en bra vän behöver man inte sitta ihop med man vet att den finns där ändå, man vet att man finns där för varandra. Man behöver inte ses varje dag, man behöver inte pratas vid varje dag heller. Man kan fortfarande vara bästa vänner!

Vad tycker ni om detta mina läsare? Måste man sitta ihop med sin bästa vän för att visa sin kärlek och omtanke till den?

(bilden är en print screen från en väns blogg)

 



Kommentarer
emelie FUCKING dahlberg

ja det måste vara jobbigt att se mig som är så snygg och titta dig själv i spegeln och inte ha bröst som är perfekta.. måste vara riktigt jobbigt faktiskt . men ta ett lån eller något så du också kan få såna här tuttar!

2011-10-06 14:03:06
URL: http://emeliedahlberg.tk

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback