Mina bloggläsare är tråkiga


Nu tänker jag få damp på er igen, ni klagar att jag inte involverar er i min inlägg, vad gjorde jag på förmiddagen? Ställde en fråga till er alla läsare kanske? har någon kommenterat neeee! Eller jo, en person som skrev att jag och Amanda betedde oss som omogna horor som vill bara knullas upp och ner hela tiden. Nee tyvärr men så är det ju ej, vi vill ju itne vara som dig :) Hahaha aja what ever! Ni är tråkiga! Detta bevisar bara att ni är intresserade av någons liv, kolla bilder och hänga med om intriger så man kan sprida rykten m.m. Riktigt tråkigt, ingen vill ju angagera sig i att skriva typ en mening när man har en fråga upplagd på bloggen. Aja, tja. JAG ÄR ARG PÅ ER!


/Anja Dymkowska


Kommentarer
mandy

hahaha men det är ju precis så det är ju, tycker det är skitskoj att bli knullad upp&ner..

2011-10-25 22:55:09

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback