Reza Karayeli <3




Jag säger bara en 5 ord! Fy fan vad bra Reza! Vinsten gick till N-tourage´s baby, Reza. Fan vad jag är stolt över dig gubben, deta förjänadde du verkligen. Ingen hade en chans mot dig, och du hade det största entouraget med dig som stöd. Idag var vi ca 70 pers som kom och suportade underbara Reza, tagga till finalen, minst dubbelt upp! Grattis ännu en gång hjärtat.

Till mina läsare:
Ah som ni kan se är jag ju överlycklg att Reza vann, 10 flaskor skumpa sprutades ut på vår vinnare och vi firade hans/vår nattklubbs vinst. Riktigt grym kväll var det i alla fall. Jag ska lägga upp massa bilder och videos när Reza spelar. Gaaah, hans intro gav mig fan gåshud, självklart kommer de vara helt annorlunda att titta på det för er men om ni inte var på Cafét idag så har ni fan missat något. Nu ska jag bädda ner mig i sängen, gymmet börjar sakna mig redan så imorgon blir de hård kondisträning + armar oc bröst. God natt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback