Hosta, slem i halsen, svutten i halsen, snuva, feber, rödsprängda ögon. SJUK TJEJ!




Antar att rubriken säger hur jag mår? Vaknade idag vid kvart över 7 men världens host attack och kunde inte sluta, gick upp drack lite te, hoppades på att det skulle lugna halsen och lungorna. Nej, det funkade inte ett skit, bara jag lägger mig ner hostar jag. Har hört att man ska andas genom ett sugrör när man får sådana attacker. Hahah känns lite fjantigt att be Jimmie köpa hem sugrör och sen ska jag ligga är och andas genom ett. Hahaha. Någon som ahr testat skiten? Nu ska jag käka lite risifrutti, vill ha något som lätt åker ner i halsen, har ju så jävla ont när jag sväljer, känns som tusen nålar. På med sockor, mjukis, tjocktröja och så har jag en scarf(har värmande salva på halsmandlarna som är helt svullna), hopp in under täcket och kolla TV. Tänkte kolla på film men jävla DVD jäveln har hakat upp sig igen. 2 gången vi får reklamera skiten. (Hoppas vi får en ny!)
Vad ska ni hitta på denna kalla och gråa tisdag?

/Anja Dymkowska


Kommentarer
lifebypaula

sv: Ja asså du hade kommenterat kenzas blogg, så jag klickade mig in på din blogg helt enkelt. kram !

2011-09-13 11:08:01
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
saghi

haha jag kommer helt ärligt inte ihåg var jag hittade din blogg :P har läst den ett tag. det är så tråkigt att inte få kommentarer från folk som läser bloggen så tänkte passa på.

2011-09-13 11:41:30
URL: http://sajjen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback