Nattbloggande


Kom hem från krogen inte så länge sedan, idag har min kropp sagt ifrån, tog några glas vin. OH NO! Min kropp ville inte att jag skulle festa, min kropp ville sova och det den ville ha minst av allt var ju alkohol. Så jag och Jimmie lämnade kvar sällskapet på Entourage och drog oss hem. Nu står min man och steker ltie kött, jag vet dwet är itne bra att äta på nätterna med jag har ju faktiskt inte ätit något förutom min frukost imorse och en chees på donken. Fan det var ju inte bra det heller. Har fått i mig lite mat, den lilla mängd jag fått i mig är dålig mat och nu ska jag nattkäka. Aja får bli. Musikalen jag och Sofison såg var sjukt rolig, Johan Glans var med och Henrik Dorsin. Mina två favvisar, Glans är nog min number one, han ka alltid bjuda på sig själv. Musikalen hette Monty Python´s spamalot. Ganska konstigt namn måste jag säga men den var verkligen bra! :) Tänkte bjuda lite snabbt på bilder från idag :) Maten är strax klar och efter det är det snabb dusch och sovi sovi.











/Anja Dymkowska



Kommentarer
MsSophie

gillar din blog, fin header!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-12 12:36:44
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback