Sometimes when we want something really bad, we lose sight of what it really is. You were my something.


Hejsan bloggen, sitter uppe hos världens bästa Tess och chillar. Snackar om killar som vanligt, snackar om äckliga fitt bruttor och kedjeröker. Fan vad nice. Denna kväll gillas, huvudvärken börjar släppa och snart ska vi slänga oss framför TV:n och kolla på någon movie. NAJS!! Är så jävla sugen på kakor och godis. Faaaaan, jag vil ha godis, men icke sa Nicke. Nästa vecka ska jag möta upp min blivande PT Sebbe och vi ska lägga upp ett schema, vill ha honom till min användning ungefär 3 gånger i veckan. Ska träna i alla fall 5 dagar i veckan. Vet själv att jag aldrig kommer palla alla dagar i veckan men jag kan ju ta mig några PW´ns när jag inte är på gymmet. Men nu ska jag inte vara osocial, ska hänga lite med Tessan men först en ciggis :)



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback