Blogg.se fuckar ut


Skrev världens längsta inlägg igår som tydligen inte ens kommit upp, idag har jag inte kunnat logga in på mobilen på hela dagen och på datorn lika så. Men nu är jag inloggad. Har iaf varit i stan med min man och kikat på lite kläder, köpte en ny jacka till honom då han fyller år på måndag och parfym och lite små saker från åhlens som shampo, deodorant mm. Annars har jag bara strosat runt och hängt i solen, käkat en sushi lunch och varit med älsklinge. Efter Tessies jobbmöte och kontrakt skrivande mötte hon upp oss, vart en cola light och lite skratt i gallerian och sedan rullade vi hem. Så nu sitter jag här sjukt trött och kall, som vanligt drog jag på mig för kalla kläder, toppen! Haha, hatten var på idag igen, älskar hattar, ska köpa in 2-3 stycka till sommaren, funderar på att investera i en Gucci hatt, tycker de är äckligt snygga. Well well, nu känne rjag att jag börjar ordbajsa. Dags att ta en cigg och sedan hoppa in i duschen, idag ska vi fira Tessies och mitt nya jobbkontrakt! Ni vet vart man hittar oss ikväll, ROSE ONSDAGAR :D


UPDATE: inlägget kom upp idag 5 april. Konstigt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback