Resultat av ricinolja och även mina panto-3 piller


Klicka HÄR för att köpa ricinolja billigt.
Klicka HÄR för att köpa panto-3 tabletter billigt.

Jag har använt ricinolja ca 6 gånger i mitt hår, men det kändes som om jag började tappa massa, dock så märkte jag förbättring på glansigare och lite finare kvlatitet på det. ock märkte jag extramt mycket föränrig på både hår och naglar när jag började käka mina piller. Jag tar 2 tabletter om dagen med någon måltid, brukar bli frukost och middag. Hur jag märker på att mina naglar är starkare är för att de gärna stöter bort geleen jag använder mig ut av hela tiden och jag måste fylla på mina naglar efter 2,5 vecka, då är det verkligen sjukt mycket som måste fyllas på. Annars tog det 1 månad för att få en sådan "utväxt" på naglarna. Nedan ser ni bilder på mitt hår före och efter, 6 veckor. Vill även påpeka att detta inte är ett sponsor inlägg utan ett helt vanligt blogginlägg där jag uttalar min åsikt, fick tidigare höra att vissa sådana inlägg tolkas som sponsor inlägg på min blogg.




Kommentarer
Chanette

Hej! Jag har länge funderat på att börja använda Panto-3 och jag har använt ricinolja en tid nu också till håret, men jag har faktiskt inte märkt någon skillnad än... Men vill du berätta lite om du har upptäckt någon bieffekt eller något? Hur ofta använder du ricinoljan till ditt hår? Om det verkligen fungerar så här bra är det ju helt otroligt! Ska verkligen pröva på detta i så fall :)

2012-05-07 17:12:45
URL: http://chanettes.blogspot.com
Rebecca

Hej Anja!
Hittade detta inlägget när jag satt och sökte på om panto-3 fungerar. Och jag undrar växte det verkligen såhär snabbt på 6 veckor när du använde både ricin och panto?
Och märkte du av den här rodnaden som många snackar om när man äter panto, och var detta jobbigt?

Hur många gånger i veckan använde du ricin? :)

Tacksam för svar, du får jättegärna svara till min mail om det inte är för jobbigt! :D

2012-09-27 19:34:43
Anonym

Hej Anja!
Hittade detta inlägget när jag satt och sökte på om panto-3 fungerar. Och jag undrar växte det verkligen såhär snabbt på 6 veckor när du använde både ricin och panto?
Och märkte du av den här rodnaden som många snackar om när man äter panto, och var detta jobbigt?

Hur många gånger i veckan använde du ricin? :)

Tacksam för svar, du får jättegärna svara till min mail om det inte är för jobbigt! :D

2012-09-27 19:35:28
rebecca

Hej Anja!
Hittade detta inlägget när jag satt och sökte på om panto-3 fungerar. Och jag undrar växte det verkligen såhär snabbt på 6 veckor när du använde både ricin och panto?
Och märkte du av den här rodnaden som många snackar om när man äter panto, och var detta jobbigt?

Hur många gånger i veckan använde du ricin? :)

Tacksam för svar, du får jättegärna svara till min mail om det inte är för jobbigt! :D

Svar: Nu har jag svarat på dina frågor i ett inlägg på bloggen så klicka in på den igen så får du se svaret :)
Anja Dymkowska

2012-09-27 19:35:49

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback