Söndag, väl förtjänad vilodag!


 

Tänkte börja med att säga förlåt för min usla update på senaste. Känner att jag inte alls skriver roliga, involverande inlägg, eller är det kanske bara min påhittade tanke? Haha, vad tycker ni?

 

Aja som jag skrev igår på bloggen så mådde jag inte alls bra igår, alla på jobbet verkade otaggade så jag offrar mig, drar på mig kläder lite fort, matar mig med redbull och Tess med kaffe, sminkar mig på tunnelbanan, och dansar loss nyktert och taggar till alla. Kvällen igår började segt men det var väldigt mycket jobb att göra, synd om Tessie men hon har lärt känna alla mina kollegor ifs så hon har massa att vara med om jag är super upptagen och yrar runt som en virrpanna. Haha, typ som jag brukar! Kvällen slutade i bråk vilket inte alls var kul men hoppas grabbarna löser det! Nu, duschen! Bjuder på en bild på Behrang min chef. PUSS

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback