STREEEEEESSSSSS


Fy fan vilkebn jävla dag jag har hat, allt har gått snett. Förhoppningsvis har våra pass kommit på torsdag, annars får vi chansa och flyga på våra gamla. Att spendera 2,5 h på ett fuckingpolishus är absurt. Vart helt jävla galen där och varmt var det för den delen också och för att komma ut och röka fick man tränga sig bland alla efterblivna människor. Nej fy fan! Aldrig mer, men nu har jag tagit mig tiden att fixa nytt pass och nytt legg, kommer såklart se efterbliven ut för det gör man ju alltid men det får jag väl ta. Nu ska jag smälla i mig lite mat och sedan få utväxten färgad av Tess, ska även gå igenom lite vilka kläder jag vill ha med mig till Thailand. Imorgon blir det nya naglar och klippning och åka till mamma och hämta resväska och ett jobmöte. Ah ni kan nog tänka er vilken jävla stress jag har nu förtiden. Kommer inte kunna pusta ut för ens på torsdag när jag sätter mig på planet med mamma i våra first class stolar. Toppen! Älskar att mamma jobbar inom flygbranchen :D





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback