GODMORGON PÅ ER LÄSARE! ❤


Har legat i sängen vaken sen 1,5 h tillbaka och är besviken på mig själv då jag klickade bort larmet kl 8 imorse och sov vidare. Jag kommer aldrig kunna ställa om min kropp till morgon rutiner, men jag kommer nog vara som en zombie på jobbet de 3-4 första dagarna sen kommer det nog gå hur bra som helst. Min bror ringde mig igår och berättade att han kommer till Sverige på torsdag och hälsar på mig och min man. Fan vilken nice överraskning han gav mig, haha bokat biljetter och grejer utan förvarning, skit nice ju. Ligger och hostar och snorar som fan, vad ska man göra för att bli av med allt detta och kunna jobba imorgon inför människor och känna sig normal? Tar redan bisolvon, otrivin, kan jang, brustablett multivitamin och strepsil. Jag blir ju fan inte friskare för det....

PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback