Mina fina läsare ❤


Måste tacka tio tal av er läsare för all respons jag fått på mitt personliga inlägg jag skrev idag. Ni anar inte hur lycklig jag blir när jag märker att jag inspirerar många av er, när ni ställer frågor om hur jag gick till väga mm. Blir verkligen jätte lycklig och jag hoppas ni frågar öppet framöver på min blogg. Varför många kommentarer inte kommit upp är för att vissa utan av de var för personliga för några att de inte ville att jag skulle publicera de och svara till de på mail och många av er har även hört av sig till mig på Facebook. Känns så himla bra och jag är stolt över mig själv att jag vågade sätta mig ner och skriva detta inlägg, för tro mig, flera gånger under skrivandets gång ville jag bara stänga ner datorn och gå ifrån. I am so scared to face the truth. Och så fick jag även lite kommentarer på viktfronten och jag är tacksam för alla positiva och snälla kommentarer och för allt stöd!❤

Nu ska jag bädda ner mig i sängen då morgondagen är full av things to do, nighty.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback