Morsning!


Vaknade för ett litet tag sen och nu ligger jag i sängen och analyserar lite. Tänker lite på vad jag ska göra det närmaste året i mitt liv, ska jag jobba i 1 år, eller ska jag jobba ett litet tag och sedan flytta utomlands i 2 år och plugga. God damn it, måste bestämma mig ganska snart också. Lägenhet har jag ordnat, Jimmie ska också isf gå i skola men även jobba och min skola är iprincip klar den med. Och jag har både familj och en hel bunt av vänner i den staden. Men jag vågar typ inte lämna allt här. Men mina vänner får väl komma och hälsa på mig lite då och då. Tar inte alls lång tid att flyga. Färdig snackat om flytten, har fitt ont i halsen, öronen och huvudet nej jag skippar min PW nu, kanske drar in till gymmet senare :)

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback