När man inte har något att skriva om


Idag kan jag förstå min vän Emelie, jag är alltid hennes blogg coach och PT tjatar på henne all the time att hon ska blogga mer och tipsar henne även om olika ämnen hon kan blogga om. Men ändå blir det inte 100% som man vill att det ska bli, man skriver för att man måste få ner något inte för att man vill.

Idag har jag typ inget gjort någonting förutom att använt 3 paket näsdukar, hostat som en galning, små städat hemma, bokat tvättstuga och torkat ut alla köksskåp. Jag har inte haft något att blogga och jag har inte haft någon skriv feeling idag. Nu ska jag sova, jobb imorgon. ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback