Så sjuk man kan bli


Skrev världens längsta inlägg nyss blir galen att allt bara försvann... FITT BLOGG.SE! Längtar tills de svarar och tillåter mig flytta min blogg till en annan portal. Är så trött på deras icke fungerande appar, olika flikar på deras sida, deras kundservice ska vi inte ens prata om. Har mailat de fleeeera gånger när jag skulle flytta min blogg till Finest och bad de exportera min blogg så Finest kunde importera in den så alla mina inlägg kommentarer allt flyttas dit men de svarade inte för ens den 4:de gången och sa att de inte tänker göra det. Förlorar de en bra bloggare som inte vill reklamera på sin blogg? JA!

Iaf kortfattat inlägg, är sjukare är sjukast har världens mensvärk och så ligger jag och kollar på TV. Hej då ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback