Snart beger vi oss mot flygplatsen


Allt är nu fiffat, tror att jag skulle fan hunnit med en 40 minuters PW iaf men vågade inte chansa. Med lax, vildris och sallad i magen, med håret fixat, sminket avklarat och kläderna på så måste jag säga att nu när det närmar sig resan börjar jag bli mega nervös och så börjar jag få ont i magen. Yepp resefeber it is, konstigt nog kände jag inget alls sist jag skulle till Polen med lillsyster och låtsas mami. Kanske för att jag knaprat lugnande och tagit en drink hemma. Haha, nu blir det iaf ett glas vin för min del. Juste ska ta och slänga upp en bild på min man och hans nyklippta hår by me.
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback