Springer iväg på en långpromenad


Min man har precis diskat klart och jag har bäddat sängen och små städat i badrummet. Nu har vi tagit på oss mjukiskläder och så ska vi på prommis och sedan ven förbi affären och köpa schampoo, sparris och mjölk, och sås k vi hämta ut paket som har kommit från NELLY.COM . Sedan ska Sofia även glida förbi på en kaffe och lite babbel. Från 16-19 ar jag tvättstuga och efter det blir det en till långprommis men denna gång i snabbtakt så en PW från det heta. Haha, ska gå och möta min man på jobbet när han slutar så får han sällskap hem också. Vrf det blir två promenader är eftersom jag åt en bit kladdkaka till frukost. Men inte är det vilken kladdkaka som helst utan en GI-kladdkaka. Lägger upp receptet senare! CIAO
 
/Anja Dymkowska


Kommentarer
emma ♥

kikar in och önskar dig en bra dag :)
var gärna med i dagens blogg!

2012-08-09 14:49:45
URL: http://emmapettersson.webblogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback