Taken 2


Igår eftermiddag mötte jag upp Hampus och Rikard på stan, vi käkade sushi middag, handlade godis och mötte upp Sofison och Michelle. Vi såg filmen taken 2, kul att Hampus somnade mitt i filmen och märkte inte ens av att vi gått. Haha så busiga var vi, men vi väntade direkt utanför salongen på vår sömntuta. Idag har jag bara haft en chill och mys dag, mötte upp Michelle och tog en fika på Baresso, Greko och Omis kom även förbi ett tag. Nu ligger jag ganska pigg i sängen med min andra halva. Somnade vid 7 och vaknade 1 h sedan. Kul!!! Nu kommer jag ju självfallet ligga vaken halva natten. God natt, hörs imorgon ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback