Är en aning avundsjuk på mamma och syrran


Åker in till stan om ca 30 minuter för att träna armar och mage, ska även ta mig en 10 minuters solning och fräscha upp brännan. Efter mitt härliga gym pass ska jag och Lobby teamet ha möte, vi ska sätta oss ner och pata igenom alla viktiga punkter som löner, vad man får göra och inte gör på stället, hur mycket makt varje person har m.m. Ska bli kul att lära upp alla mina nya promoters och så. Kan ju gå ut med det här oficiellt på bloggen att jag ska börja jobba på Lobby på fredagar och även hjälpa till vissa lördagar.

Imorgon åker mamma till Thailand igen med min underbara syster som har sportlov, hon var så avis att mamma hade åkt dit bara över 2 dagar så de passar på att åka nu. Skulle mer än gärna följt med de men jag lägger ju undan alla mina pengar till NYC.







Kommentarer
Anonym

Hur gör man ifall man vill börja jobba inom nattklubb branschen? Är de svårt att få jobb inom det? :)

Tack för en bra blogg!! :)

2012-02-27 21:29:57

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback