Förlåt mina fina läsare!


Idag har mitt bloggande varit uselt, tänkte be om ursäkt för det. Däckade i sängen vid midnatt och så vaknade jag för ca 10 minuter sedan av panik att jag försovit mig. Ni som följer mig eller rättare sagt min blogg ett tag nu vet ju att jag jobbar på nattklubbar lite här och där i Stockholm dvs på nätterna. Och igår var min nya nagel tjej as snäll och tröck in mig kl 09:30 på en på fyllning. Var helt enkelt rädd att jag inte ens skulle komma upp eller höra larmet ringa. På tal om varför jag har en ny nageltjej så ska jag ta det lite senare idag. Nu ska jag försöka sova 3 h till. LATEROO! ❤

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback