Good morning readers


Just nu laddar jag inför en powerwalk med Marre. Ska gå på tom mage. Jag hoppas jag inte kommer bli hungrig mitt i allt. Vi ska i alla fall ta oss en mysig promenad i solen runt Grimstaspåret, om jag nu visste vad det var. Men mysigt ska det bli. Idag ska jag mätas och vägas in. Är rädd som vanligt, jag hatar vågen och har verkligen ingen lust att ställa mig på den men jag måste upp på fanskapet och se vart jag börjar. Längtar efter mina nya True Religion jeans! Längtar efter att känna mig bekväm på stranden. Btw, många har kommenterat att jag har sillikonbröst. Detta stämmer ej, alla bilder där ni "sett" mina tuttar är helt äkta. Nej jag har inte opererat mig, ni ska få er en jävla bikinibild så ni ser att jag inte har sillisar, dock tror jag alla mina bikinis kommer vara för små från förra sommaren hahaha what to do? :D

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback