Kissie börjar gå över gränsen ännu en gång....


Igår skrev jag ett inlägg om att jag inte ska ge Kissie the satisfaction att visa att jag är upprörd och irriterad över att hon snor mina inlägg/bilder. Nej men din lilla fula h**a, det räcker nu. Idag har Alexandra aka KISSIE snott en bild från min blogg försökt sudda ut och måla över mitt blogg namn som jag hade satt in på bilden. Men det finns ett ställe där man ser att hon klart och tydligt misslyckats med det. Har tagit en print screen från Kissies blogg och markerat vart man kan se vat hon failat. Klistrar även in en print screen från min blogg. Igår påpekade en bekant till mig att jag egentligen inte bör vara upprörd då jag kanske har 1000 läsare medan hon ar 900 000 läsare. Visst fler personer ser sakerna på hennes blogg. Håller jag klart och tydligt med om folk ser nog bilder mer hon henne och så. Men det stör mig ändå. Hon har ingen rätt att ta bilder som är mina och lägga upp de på sin blogg, lika så text som jag skrivit hela själv och klistra in den rakt av på sin blogg. Vad tycker ni om detta? Ärligt så orkar jag inte lägga ner tid på det så kallande "äckliga gående sklettet", lägg märke till att jag citerar ;), men et är klart jag blir förbannad när hon håller på. Stöld av bilder, inlägg, kläder och så har hon bettet sig som ett svin oc stått och kastat is på mig medan jag jobbar och tar hand om våra Vip gäster. Tjejen har något fel på hjärnan. Det märks ju på hennes beteene klart och tydligt. Hennes mammas pi**ande kanske gjorde att hon fick någon hjärnskada... Nej nu ska vi inte vara sådana. Alexandras mamma kan ju inte ro för hur sin dotter är, men hon kanske skulle fostrat henne på ett annat sätt... Men de är ju bara min åsikt (ber ingen att hålla med mig)

Well, nu ska jag inte vara lite barnslig som Alexandra. Men nu har ni lärt er något nytt om hennes mamma.
Här har ni min och Kissies version av bilden.




Kommentarer
cindy

Fattar inte varför hon inte kan använda sin egna fantasi..

2012-02-14 20:07:20
URL: http://cindyles.blogg.se/
Alle

Okej nu förstår jag vad du menar det hon har gjort är vääldigt lågt... BTW Snygg blogg :) Ska ta och börja följa den ;)

2012-02-14 21:13:44
URL: http://blogg.improveme.se/alles
missen

Sjukt lågt inlägg.... So what, hon har tagit lite bilder, get over it.



Det finns värre folk. Din vän som du nämnde i din blogg, Sandra Linder, pratar ju skit om dig hela tiden, det kanske du borde kolla upp.. Hörde henne en gång prata i telefon om den där anja, ful näsa, din pojkvän typ att han flörtar med henne, att hon tycker du är white trash som jobbar på krogar osv..



2012-02-15 13:08:55
psst..

att komma med personliga angrepp om hennes mamma är jävligt lågt.. dra inte in henne i era problem!

2012-02-15 15:18:13
Julia

Hej :)



Jag försökte kommentera i ett nyare inlägg men fick inte upp nått där jag kunde skriva, men men, det går väll lika bra här :)



Jag är inte så duktig på att filma och lägga upp steg för steg när det gäller make uper även om jag älskar att sota ögonen.

Mitt tips är istället att söka på youtube, det finns otroligt många klipp där, eller kika in på Make up store. De håller privata kurser på 50 min för 495 kr. Då kan du säga att du vill lära dig en svart sotning med guld. Det fina med kursen är att du får ta vad du vill i butiken för samma summa, så då kan du om du vill plocka med dig hem det du behöver för att göra en lyckad sotning hemma sen :)



Lycka till!

Kram!

2012-02-15 17:37:17
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
jennie

Kissie har inte en enda hjärncell som funkar

kan du inte anmäla hennes blogg

Hon är inte låg alls tycker hon har rätt skriva om kissies mamma

2012-02-15 20:37:01
Elona

Kissie = Copycat, HAHA det säger ju sig självt ;)

Men bra blogg, ska börja följa den! :D

2012-02-16 18:36:17
URL: http://elonasteffi.blogg.se/
Anonym

och frågan är ju om du har tillstånd från de sidorna DU tagit bilderna ifrån att använda dem? Både du och kissiepissie gör ju fel i detta fall

2012-02-16 18:52:39
FRÅGA

Vaddå "ryktena gick om att hennes lår inte möttes så ofta"? Menar du att Kissies mamma var prostituerad/lösaktig, eller?



(Eller var hon bara tjock?)



Fattar inte...

2012-02-16 20:11:38
Matilda

allstå, hon är ju störd... det är olagligt att ta bilder, och sedan att försöka ta bort adressen är ju bara helt sjukt :o

2012-02-16 22:00:57
URL: http://lifeofmatilda.myshowroom.se
jenna

Fult av Alexandra att låna bilden utan att länka men jävligt lågt av dig att dra in hennes mamma. Fy fan vad lågt.

2012-02-17 00:26:39

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback