Meeeeeeeeeeeeeeensvärk


Jag håller på att dö, känner mig helt svullen, har fått dålig hy och så har jag världens fetaste jobbigaste aj mensvärk. Jag hatar ha mens, fy fan vad ont jag har. Kan min alvedon jävel börja värka någon jävla gång?! Sitter och pratar med min fina Jessica. Gud så jag saknar min fina bebis. Hon är så underbar, får mig alltid på rätt väg i livet och tänka positivt. Om jag ska vara ärlig är jag ganska trött på nattklubbs branschen och det är många falska fittor som jobbar med denna bransch, allt för att manipulera och tjäna så mycket pengar som möjligt, men ädnå har jag träffat mycket fina människor som jag är sjukt glad över. En av de är just Jessica. Vi håller på att planera en liten fotoshoot vi ska ha, jag ska även ändra lite med bloggen och så. Ett kontrakt närmar sig om vi säger så. Mer än så får jag faktiskt inte säga men det ska bli kul att göra lite nytt här på bloggen!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback