Äntligen är appen igång


Mobilbloggandet är igång nu också, så jävla toppen att de har fixat appen. Nu kan jag lova er att uppdateringen kommer bli jävligt mycket bättre. För tillfället äter jag lite gröt, ska strax röra mig mot Sofia där jag ska fixa mig tills ikväll, vi ska ju fira min gullis som fyllde 20 år i tisdags, kommer bli så jävla fett. Aja ni ska få några bilder från den veckan jag inte bloggade så mycket. Hade faster, farbror och kusin på besök. Fixade nya naglar, åkte ut med båten, var utan min man som var på landet, firade Emelie som fyllde 20, var på Grönan mes familjen, bakade bullar, var på Junibacken, hejade på Polen i EM och solade en massa på verandan.



Kommentarer
Bella

Vad kul att du är tillbaka med ditt bloggande, har verkligen saknat att läsa om din vardag, du lägger alltid upp så fina bilder på dig och du skriver roligt!

tänkte passa på att fråga dig en sak, har för mig att du och Alexandra kissie var vänner förut vad var det som hände mellan er, skulle vara kul om du tog dig tiden och berättade vad som gick snett mellan er två.

PUSS
/BELLA

2012-07-07 14:55:22

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback