LOVE PINK


Hello readers. Bestämde mig tillslut för de rosa glitternaglarna. Snäll som Iza, min nageltjej, är så blandade hon ihop en helt egen färg på glittret till mig. Neonrosa med glansig rosa, är super mega nöjd med resultatet och det gick på endast 530 kr. Hur bra som helt. Vill ni också fixa era naglar så att de har en fin och naturlig form, håller i ca 1 månad till billigt pris. Kommentera så får ni hennes Facebook eller telefonnummer. Just nu är jag på väg till Solna för att hälsa på Fison på jobbet. Laterrrr ❤



Kommentarer
Moa<3

sv: ni har typ samma näsa mun och ögon :O och likadan färg på håret :o helt sjukt!

2012-07-10 15:05:19
URL: http://www.meisy.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback