Svar på kommentar


Hannah

Hallojsan! Ser att du använder runkeeper, vet du om det går att stänga av ljudet på den appen? När jag går/springer så har jag gärna musik i hörlurarna o vad 5 min så upprepar (en röst hur långt man gått m.m) och det är ganska irriterande att höra när man fokuserar på musiken.. Kram ;)
 
SVAR: Hej Hannah. Det stämmer bra det jag använder runkeeper, tyvärr har jag inte kommit i underfund med huhr man kan stänga av tjejen när man ahr lurarna i men det kan du nog googla upp. Det är tyvärr det bästa svar jag kan ge dig nu. Om du har någon att gå med och ska prata och ha appen på i fickan bara så kan du sänka "henne" undertiden hon snackar så kommer du inte höra henne alls.

KRAM

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

Finns någonstans! Jag har lyckats stänga av min "brud" på ngt vis!

2012-07-25 11:29:39
URL: http://stepien.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback