Big Brother final idag!


Kan själv inte fatta att jag följt dessa människor instängda i ett hus i 103 dagar. Har lärt känna ett gäng från dessa människor och så som de verkar vara i TV och som media vinklar de så är de inte alls likadana på utsidan. Ikväll är det final och självklart ska jag sitta och glo på skiten, har verkligen blivit beroende av BB. Men kan inte fatta att tiden går så himla fort, känns inte alls som om man tittat på programmet i 3 månader. Hade möjlighet att följa med på efterfesten och jag övervägde det ett tag, men blir bara en myskväll hemma hos Jimmpie istället. Vädret är ju inte på topp så jag tappade lusten att fixa upp mig. Längtar till finalen, hejar som fan på Hanna J som jag ett tag ogillade men hon har växt i mina ögon där, hon klarade av massa kritik och visade sig vara sjukt stark som person. Hoppas verkligen att hon vinner, ska smsa in och rösta på henne. Lateroooooo

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback