Earth hour!


Ni anar inte hur jag mår, skulle ta en drink. Toppen, slutade med massa shots och drinkar och en walk of shame. Just nu ligger jag i sängen med Tess och dör av mensvärk och illamående. Toppen, då var man tvungen att ta ledigt från jobbet, men listan fylldes på bra ikväll så cheferna lär nog inte bli så arga, hoppas jag! Hehe... Åh på tal om inget så passar jag på att köra på en liten earth hour, har massa ljus tända i lägenheten och en energi snål lampa i köket. Så det är ju toppen, riktigt mysigt it is.

PS. Fick en kommentar "vad fan har du gjort med dina läppar?" yes jag vet att de ser helt gigantiska ut på bilden jag tog igår på tunnelbanan men det la dog under kvällen och då vart läpparna bara lite extra fylliga. För er som tror att jag sprutat in något så är ni ute och cyklar. Detta är mina vanliga läppar jag har förstorat på ett naturligt sätt.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback